Drömresemål i USA

Jag vill så himla gärna åka tillbaka till USA igen. Jag var ju i Florida för snart tre år sedan och besköte Orlando, Miami, Tampa, Key West och Islamorada. Men det finns ju så himla många olika ställen att besöka i USA och jag vill verkligen, verkligen åka dit igen. Världens bästa land att resa till utan tvekan! De har liksom allt jag vill ha på en semester, sol, bad, coola sevärdheter, shopping och nöjesparker. Kan det bli bättre? Här ser ni de ställen jag allra helst vill besöka.
New York - Staden som aldrig sover. Vem vill inte besöka NY liksom. Shopping, Times Square, Empire State Building, Frihetsgudinnan och få uppleva riktigt stortstadsliv. 
Hawaii - Drömmarnas drömöar om man vill sola, bada, surfa samt shoppa. Jag menar ser ni stränderna? Vilket jäkla paradis. 
Los Angeles - Titta på Walk of Fame, fota framför Hollywoodskylten, bada på stränderna och shoppa. Perfekt om man både vill ha stortstadsmiljö och stränder. 
San Fransisco - Besöka Alcatraz, äta god mat, se Golden Gate Bron, shoppa (igen haha), samt gå på massa nöjesparker.  
Las Vegas - Behöver jag säga mer? Alltså förstå vad coolt att ha sett Vegas!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback