En dag med Annie och Lois

God kväll bloggisen! Idag började vi dagen med ett prov i spanska, det gick nog ganska bra tror jag. Eller jag hoppas det i alla fall. Jag hoppas verkligen att hörförståelsedelen gick bra för det har alltid varit mina svagaste sida i spanskan. Tycker det är såå svårt och jag fattar verkligen ingenting när folk snackar spanska haha. Vi sluatde dagen klockan tolv vilket var asnice! 
 
Jag, Annie och Lois var inte särskilt frestade av skolmaten så vi gick till Barks tillsammans och köpte kebaba, hamburgare, pommes och dricka och åt det hemma hos dom. Så det var väldigt gott. Sen kollade vi på några avsnitt av Friends, käkade bullar och hallon och gjorde lite annat. Efter någon timme så började vi plugga inför smhällsprovet imorgon. Det gick ganska bra, nu känns det faktiskt som att jag har kolla på det mesta vilket är skönt. Vi har en håltimme imorgon så att man kan sista-minutenplugga lite hehe. Aja, jag hoppas provet går bra i alla fall. 
Två bilder från igår med någon halvskev effekt som får mitt hår att se jättemörkt ut hehe. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback