Engelskaredovisning

Hej på er! Idag hade vi som sagt engelskaredovisning. Vi har blivit indelade i grupper och alla grupper jobbar om ett egnelsktalande land. Min grupp valde Kanada och vi var de allra första att redovisa. Det gick bra i alla fall, förutom att min dator, som vi hade powerpointen på, bestämde sig för att lägga av mitt under presentationen haha. Men det löste sig efter någon minut så ingen större skada skedd haha. 
 
Vi slutade vid 12 och då åkte jag hem och lagade lunch. Jag gjorde amerikanska pannkakor och det var jättegott. Det bästa är att det blev några över så nu har jag jättegod frukost till imorgon. Just nu sitter jag och redigerar lite bilder och lyssnar på musik. Sen ska jag sätta på ett avsnitt av Friends eller HIMYM. Hoppas ni får en fortsatt bra dag!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback