Ingen pluggmotivation

Hej fina läsare! Iag var det första skoldagen efter lovet och den var väldigt vanlig. Måndagen är en ganska chill dag bland annat efetrsom vi har sovmorgon. Vi slutar dock halv fyra vilket är den senaste tiden vi slutar. Men vi har helt okej lektioner, ganska lång lunch och så vidare. 
 
När jag kom hem från skolan så pluggade jag först lite samhäll för vi har prov i det på torsdag. Dock fattar jag knappt vad det är vi ska plugga på så det slutade med att jag sket i det. Sen tänkte jag plugga lite spanska, för det har vi prov i på onsdag. Dock slutade det också med att jag inte fattade där heller så jag sket i det också. Min pluggmotivation är så jäkla låg just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback