Sportlooov och Trysil

Ett stort förlåt för min dåliga uppdatering de senaste dagarna, men jag har haft så mycket att göra. I onsdags slutade vi klockan tolv och efter skolan följde jag med Annie och Lois hem. Jag och Lois bakade hjärtformade chocolate chip cookies som blev supergoda! Vi kollade också på några avsnitt av Friends samt lagade ungspannkaka till kvällsmat. 
 
Igår så förberedde jag och min familj en del för Trysil, vi har ju egna skidgrejer så alla ska få med sina skidor, alla ska ha pjäxor, jackor, skidbyxor, vantar, hjälmar och så vidare. Så vi har börjat packa en del samt fixar lite mat som vi ska ha med. Jag har också pluggat en hel del, speciellt igår. Idag hade vi biologiprov, historialäxa och samhällsinlämning. Nu är allt klart i alla fall vilket känns superskönt! Dessutom åker vi ju till Trysil imorgon så just nu äger livet! Jag har förberett massa tidsinställda inlägg som kommer publiceras under lovet, jag kommer troligtvis inte ha någon uppkoppling när vi är borta. Det ska i alla fall bli så himla roligt och jag längtar jättemycket! :D
Bild från Trysil förra året. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback