Superlyckad helg!

Heej på er! Igår kväll åkte jag som sagt hem till Annie och Lois. Jag kom dit lite efetr fem och först kollade vi på några avsnitt av Friends. Sen gick vi och handlade chips, läsk, glass och godis till Melodifestivalen. Sen åt vi kvällsmat, deras pappa hade gjort revben så det var jättegott. Sen kollade vi då på Mello. Tycker de flesta bidragen såg helt ärligt. Men vi hade skitkul i alla fall, alltså verkligen så himla roligt! Vet inte riktigt vad jag ska berätta men jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på väldigt länge! 
 
Jag sov även över där, det var dock inte bestämt innan så jag fick låna grejer av dom. Vi improviserade ihop en pyjamas och jag hade så mycket swag igår kväll i den haha. Anyways, idag på morgonen åkte vi till IKEA med deras pappa. Det var roligt! Jag köpte dock ingenting men det var kul att gå runt och titta. Sen åt vi lunch där också och efter det tog vi tåget hem igen. Jag kom ganska precis hem till mig igen. Så min helg har verkligen varit superlyckad! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback