Trysil dag 3 - Fly från pistmaskinen

Detta skrev den 16 februari kl. 21.28
 
Heej på er! Idag var vi inte först ut i backen. Vi kom ut ungefär en kvart efter det hade öppnat vilket i och för sig är ganska tidigt det också. Vi började att åka lite i några blåa backar som ligger precis utanför vår stuga. Sen åkte jag lite i skogen med Ebba precis som igår. Efter det åt vi lunch och sen åkte vi bort till Högegga. Det fanns en svart offpistbacke som jag och mina brödrr provade. Den bestod i princip av bucklor och träd och det var så jäkla jobbigt haha. Men rätt kul ändå. Sen åkte vi lite i funparken och avslutade sedan med Högegga igen.
 
Efter kvällsmat gick jag och de andra barnen ut en stund. Vi åkte stjärtlapp i skidbacken först haha. Dock kom pistmaskinen precis när vi gick upp för backen och eftersom man egentligen inte får åka i backen efter stängning (och särskilt inte något annat än skidor) så fick vi springa i panik och gömma oss i skogen för att inte bli upptäckts haha. Men det var skitkul faktiskt. Sen byggde vi gångar i en stor snöhög samt klättrade lite på hustaket igen, hade roligt i snön helt enkelt. Just nu kollar vi på TV och äter lite godis. Kram på er!
Lite bilder från när vi var ute i snön. På den första ser ni utsikten från stugtaket, dock har bilden ganska dålig kvalité för jag tog den med min mobil, men i alla fall. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback