Trysil dag 6 - Fonduekväll

Detta skrevs den 19 februari kl. 22.35.
 
God kväll på er! Idag tog jag det lite lugnare än vad jag har gjort innan i och med att jag som sagt är ganska förkyld. Jag åkte ut m,ed en del av sällskapet i backen vid tio ungefär, och efter vi hade ätit lunch i stugan stannade jag inne och chillade resten av eftermiddagen. Jag lyssnade på lite poddar, spelade lite spel på mobilen, och halvsov typ haha. 
 
Lite senare på eftermiddagen började alla duscha och fixa oss. Sen tog vi alla scooter tillsammans med familjen Ingemarsson till en fonduerestaurang. Jag älskar fondue så det var supergott! Vi lyckades även lura i mamma att dricka saltvatten, Kalle trillade över stolen med huvudet före ner i golvet och Max började blöda som satan på benet haha. När vi ätit efterrätt och suttit och snackat jättelänge så tog vi scootern tillbaka till stugan och nu har ju precis kommit dit igen. Så detta var verkligen en superlyckad kväll! Nu i skrivande stund så lyckades Albin tappa hela sin familjs tandborstar plus glaset i toaletten så att den gick sönder. Ååh jag orkar inte, fyfan vad jag garvar haha! 
Mobilbilder från fonduekvällen samt scooterresan dit.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback