Första skoldagen

Första skoldagen efter lovet är avklarad! Det har faktiskt varit en väldigt bra dag. Den började dock lite halvfail hehe. Jag försov mig tjugo minuter vilket egentligen inte är överdrivet mycket men på morgonen är tjugo minuter vääldigt mycket för mig. Så jag blev jättestressad och hann inte äta frukost. Sen när vi kom till skolan så var första lektionen matte, och vi hade tydligen bytt kalsstum. Detta hade dock jag, Annie och Lois missat så vi gick till vårt vanliga klassrum och gick nästan in och satte oss innan vi insåg att det inte var vår klass som satt där. Så jäkla pin haha. Okej det var int jättepinsamt mest roligt hehe. 
 
Resten av dagen var bra, alla var lite halvspralliga efter lovet vilket resluterade i mindre ansträngda lektioner, Det var även jätterolgit att träffa alla igen! Jag tycker faksitk om min klass jättemycket så det äger! Efter skolan så var jag och Lois på stan lite snabbt, och sen cyklade jag hem och gjorde min historiauppgift jag pratade om igpr. Så den är klar nu vilket är jätteskönt!
En ganska kass bild jag tog imorse innan jag stack till skolan. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback