Fredag äntligen

Hej på er! Idag hade vi kortfredag, så vi slutade alltså tolv vilket var superskönt! Jag åt lunch i skolan och sen åkte jag hem. Först kollade jag lite på HIMYM och efter det bakade jag scones, dom blev goda. Vid fyratiden åkte jag och hela familjen till Grand, främst för att köpa skidgrejer. Jag behövde dock bara nya stavar men i alla fall. Sen gick vi till 3-butiken och köpte tre nya mobiler haha. En till mig, en till mamma och en till Max. Jag kan dock inte hämta min förrän på tisdag då mitt abonnemang inte har gått ut ännu. Men jag är skitglad i alla fall, min gamla iPhone 4 började ge upp lite haha. Vi fikade även på Espresso House och jag tog samma frapino som igår, den är verkligen såå god! 
 
När vi kom hem åt vi kvällsmat, vi åt Biff Rydberg vilket är råstekt potatis med oxfilé, såå gott! Älskar blofigt kött haha, usch vad hemskt det lät men det är sant. Ikväll har jag inte planer, ska väl bara ha fredagsmys med familjen typ haha. Är jättesugen på chips just nu så ska väl käka det och kolla på TV eller något. Kram på er!
Två mobilbilder från idag, ledsen för mycket sånna på sista tiden men jag har lite bildbrist. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Sofia

Åh vad skönt att sluta tidigt :D

2015-01-16 @ 22:35:11
URL: http://byfia.com

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback