Grand Samarkand

God kväll på er! Idag hade vi som sagt väldigt lång sovmorgon vilket var såå skönt! Att kunna vakna helt utbvilad på en skoldag är fan lycka haha. Efter skolan åkte jag, Annie och Lois till Grand. Det var ganska längesen jag var där så det var jättekul! Köpte två smågrejer som jag visar i ett annat inlägg. Vi tog även en fika och jag provade en ny (tror jag?) Frapino på Espresso House. Den hette Triple Chocolate och var så jäkla god, tusen gånger en den vanliga chokladsmaken. 
 
Jag kom hem runt sju och då åt jag kvällsmat och sen har jag kollat på How I Met Your Mother, jag får verkligen aldrig nog av den serien! Så resten av kvällen ska jag bara sova, är jättetrött av någon anledningen. Ska kolla på lite TV också tror jag. Jaja, kram på er så hörs vi mer imorgon! 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Så fina kläder du har på dig

2015-01-16 @ 10:39:28
URL: http://maddisenj.se
Komentar från: MADDISENJ.SE

Varsågod :) Vad händer ikväll?

2015-01-16 @ 13:36:15
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback