Ny mobil

God kväll på er! Idag var det en ganska vanlig skoldag. Förutom på eftermiddagen så det var föreläsning i aulan. Det handlade om psykisk ohälsa och den var okej. Jag var dock så jäkla trött så jag höll på att somna felra gånger. Vi slapp dock 20 minuter av spanskan så det var fett värt haha. 
 
Efter skolan tog jag bussen till Grand för att hämta min nya mobil. Så nu är det fixat vilket är så nice! Det är en guldig iPhone 5s för er som undrar. Jag ska dock säkerhetskopiera min gamla mobil först så att jag slipper ladda över alla kontakter, appar och så vidare. Detta visade sig dock ta tre timmar (?!) så jag kan inte starta min nya mobil förrän senare ikväll. Menmen, det gör inte så mycket. Ska bli så jäkla skönt att bli av med min gamla sega iPhone 4 haha. Kram på er!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

Härligt med ny mobil!

2015-01-21 @ 11:38:22
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback