Sista dagen på lovet

God morgon! Idag är det sista dagen på jullovet vilket suger. Jag orkar verkligen inte börja skolan igen. Jag har dessutom en historiauppgift jag måste göra vilket jag kom på nu. Fast jag ska läna in den på fredag så jag måste inte göra den idag, och det kommer jag nog inte heller haha. Jag ska i alla fall ägna denna sista dagen åt att slappa i sängen haha. 
 
Det har förresten kommit snö inatt! Så roligt! Jag gillar snö under en viss tid. Det lyser ju upp vintermörkret lite i alla fall. Så jag hoppas denna snön ligger kvar lite och det får gärna komma lite mer. Blir såå sugen på att åka skidor när jag tänker på snö! Längtar så himla mycket till sportlovet för då jävlar blir det skidåkning för hela slanten!
Tgo denna lite halvdålig bilden för två år sen, är inte riktigt så mycket snö just nu men ni fattar min poäng haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback