Taco-tisdag

God kväll på er! Igår bloggade jag inte, hade inte så mycket att säga och dessutom orkade jag inte. Det är helt sjukt vad jag har varit trött denna veckan. Jag menar, jag har gått i skolan fyra dagar och är resan tröttare än livet haha. Anyways, de senaste dagarna har det inte hänt så mycket. Jag har ått i skolan, slappat, ätit, sovit osv haha.
 
Idag gjorde jag och min bror kvällsmaten, vi lagade tacos. Det var såå gott, har varit sugen på det i flera veckor haha. Sen har jag fortsatt på fotoboken, så nu har jag gjort klart två av länderna, bara tre kvar. Fan vad detta tar tid alltså. Men det är roligt och dessutom jättekul att ha sen! Aja, det var allt jag hade att säga just nu, ville egentligen mest bara säga hej, kram! 
Just nu, lagom fräsch haha. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: MADDISENJ.SE

gott med tacos :D

2015-01-13 @ 20:31:53
URL: http://maddisenj.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback