Allsång i Linnéparken

Idag började jag dagen med att gå ut och springa, och efter det åt jag frukost, städade mitt rum och sen kollade lite på serier. Senare på kvällen mötte jag upp Annie, Lois och Ida i stan för att gå till Linnéparken på allsång. Vi hade med oss pizza, kakor och dricka och så satt vi ute på gräset och typ snackade, garvade och lyssnade på allsången. 
 
Nu har jag kommit hem igen och har precis packat lite. För imorgon ska jag, Annie och Lois till Köpenhamn! Vi ska gå på Tivoli och det ska bli så jävla roligt, älskar karuseller mest av allt i livet typ. Sen på onsdag ska vi gå på Emporia i Malmö och efter det åker vi hem igen. Så de kommande två dagarna kommer bli så bra! Jag är så taggad på Tivoli just nu det är helt sjukt haha.
Två bilder från allsången, den första var egentligen en snap till Sofia så det är därför jag ser helt skev ut haha. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback