Framme i Biarritz

Nu har vi äntligen kommit fram till Biarritz. Vi komfram till lägenheten  vid halv tio ungefär och efter att ha bytt om och lite sånt gick vi ut för att hitta något ställe att äta på. Vi hittade en mysig restaurang vid havet, jag åt bläckfisk och det var jättegott. För er som inte vet så älskar jag de flesta skaldjuren och sånt. Efter vi ätit köpte vi jättegod glass och nu är vi tillbaka i lägenheten. Det är såå varmt här i Frankrike, vi gick förbi en utetermometer och den visade 30 grader klockan tio på kvällen, så det är jätteskönt! Men nu ska vi snart gå och lägga oss, kram. 
Två bilder från middagen, jag vet att jag ser lite skev ut på den andra men whateveer. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback