Going to France

Ja ni läste rätt, om exakt två veckor åker jag till Frankrike! Jag och min familj ska till ett ställe i södra Frankrike som heter Biarritz. Jag har varit i Frankrike tre gånger tidigare men aldrig i Biarritz så det ska bli superkul! Vii har hyrt en lägenhet nära stranden och det vi kommer göra på semestern är väl mest att sola och bada på stranden. Sen kommer vi även testa på att surfa då Biarritz är typ "känt" för det. Jag har aldrig gjort det så det ska bli spännande. Det ska i alla fall bli sjukt roligt och jag är supertaggad inför denna resan, det kommer bli grymt!


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Pappa

Bad och surf blir det. Och god mat. Men inget sol och bad.😜

Svar: haha ellehur, humor pappa
Anna Ahvenainen

2015-07-06 @ 16:38:37

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback