Hemma från Göteborg

Nu har vi kommit hem från Göteborg igen. Jag har haft det ättebra och hela Gothia har varit över min förväntan. Hela arragemanget var sjukt bra gjort och det var superkul att vara där även om jag själv inte spelade fotboll. I alla fall, idag efter frukosten åkte jag, mamma, Kalle och pappa in till stan i Göteborg för lite shoppig. Jag hittade ett par jättesnygga svarta jeans som jag är så nöjd med. Vi åt även lunch på ett sushi-ställe, jag åt dock inte sushi för jag gillar inte det.
 
Efter det åkte vi tillbaka till stugan, packade och sen åkte vi hem till Växjö. Vi kom hem för ungefär en timme sedan och jag har packat upp och städat mitt rum. Ikväll ska vi grilla med våra grannar så det ska bli mysigt. Jag hoppas vi ska äta snaaart för jag är jättehungrig haha. 
Tre bilder från i måndags kväll när jag, Annie, Lois och Kalle klättrade upp på några klippor precis bakom våra stugor. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback