Nyklippt

Idag har det varit helt fantastiskt väder ute! Strålande sol, över 25 grader och klarblå himmel hela dagen. Alltså helt seriöst det har inte synts ett enda moln på hela dagen. Så efter jobbet solade jag i någon timme, och senare vid halv fyra cyklade jag till stan och klippte mig. Jag var tvungen att klippa av ganska mycket då jag, som vanligt, väntar alldeles för länge innan jag klipper mig så mitt hår  var sjukt slitet. Men nu känns det i alla fall väldigt fräscht och fint även om det är ganska kort. Anyways, efter det solade jag lite mer samt badade i poolen. Vid sjutiden åt vi supergod kvällsmat och nu har jag precis satt mig vi datorn. Kram.
En efter-bild på mitt hår, har ingen direkt före-bild men som ni ser så är det ganska stor skillnad, men det känns ändå så skönt att fått bort allt de slitna. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback