Tillbaka i Sverige

Nu är jag tillbaka från Biarritz. Flyget gick igår kväll lite efter åtta och dagen tillbringade vi på stranden. Jag lyckade bränna mig en del i solen så mitt ansikte är väl inte det vackraste just nu haha. I alla fall, vi landade i Köpenhamn vid halv elva och sen åkte vi hem till Växjö.  Vi kom hem vid två på natten ungefär och efter en snabb dusch gick jag och la mig. Så jag hann inte uppdatera något igår vilket ni säkert förstår. Idag vaknade jag vid elva och sen dess har jag packat upp, städat mitt rum samt satt upp en ny ljusslinga som jag fick i födelsedagspresent. Det blv jättefint tycker jag. Idag är jag ganska trött så jag ska bara slappa framför lite serier (fick ett Netflixkonto i födelsedagspresent så det ska invigas). Kram.


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Nettan

Härlig blogg du driver :) :)

http://nouw.com/Nettan

2015-08-04 @ 19:53:41
URL: http://nouw.com/Nettan

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback