Tivoli och Emporia

Nu har jag kommit hem från två grymma dagar i Köpenhamn och Malmö! Jag, Annie och Lois lämnadeVäxjö imorgon på morgonen och vid tolv kom vi fram till Tivoli i Köpenhamn. Där gjorde vi allt det där man gör på tivoli, vi åkte massa karuseller spenderade överdrivet mycket pengar på spel, skrattade och allting och så vidare. På kvällen åt vi middag på en restaurang som hette Färjekrogen och det var såå gott, efterrätterna var verkligen to die for haha. Efter det åkte vi lite mer aruseller och när tivolit stängde tog vi tåget till Malmö och sen taxi hem till Peter där vi spenderade natten. 
 
Idag efter frukosten åkte vi till Emproia och tillbringade dagen där. Jag köpte inte alls mycket dock, dels för att jag mest var där i nöjessyfte och inte för att shoppa, dels för att jag inte hittade jättemycket jag behövde/ville ha och dels för att det inte var så jättelängesen jag var på Emporia med mamma. Men vi hade jätteroligt i alla fall och jag är jättenöjd lver det lilla jag köpte. Vid sju tog vi tåget tillbaka till Växjö och jag kom hem för lite mer än en timme sen. Så detta har verkligen varit två heeelt grymma dagar och jag har haft så jäkla roligt!
Två bilder från idag, det kommer bilder från Tivoli imorgon. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback