Fint väder + ny cykel

Nu äntligen har vu fått lite sommarväder här! Det har varit strålande sol hela dagen och typ 20 grader så det har varit superskönt. Direkt efter skolan åkte jag, Max och pappa till en cykelbutik och köote en ny cykel till mig. Jag köpte en exakt lika dan som den jag hade innan (som blev stulen) fast i vit. Det är en Monark i modellen Katarina för er som undrar. Så det är såå skönt att ha en bra cykel igen! Sen var vi lite snabbt på Grand för att Max skulle köpa fotbollsskor. När vi kom hem gick jag ut och solade i någon timme. Jag kunde sola i bikini för första gången i år vilket äger. Hoppas verkligen att detta fina vädret håller i sig. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback