Försov mig

Idag försov jag mig en hel del, så från att jag vaknade tills att jag skulle gå till bussen och åka till jobbet var det fem minuter. Så jag fick stressa som fan och jag hann inte ens gå till busshållsplatsen, utan fick ta cykeln och cykla allt vad jag hade. Det var verkligen precis så att jag hann gå av cykeln och hoppa på bussen innan den körde. Men förutom det gick det bra på jobbet.

 

När jag kom hem bakade jag, som ni såg i inlägget innan. Nu har jag även hunnit smaka och dom blev väldigt goda. Sen har jag kollat lite på Parneviks (det ska btw komma en säsong 2, så glad) och även cyklat till ICA med Ebba. Hon behövde köpa lite saker så jag följde bara med. Men nu ska jag äta kvällsmat så vi hörs sen.



Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback