Fullspäckad dag

Idag har jag haft fullt upp hela dagen, ända fram till nu. Jag började som vanligt jobba vid nio och när jag slutat hämtade mamma mig och så åkte vi och hälsade på Johanna och hennes familj. De har bott i Stockholm i flera år men nu har de flyttat till Växjö igen vilket är jätteroligt! Jag har nämt dem på bloggen några gånger innan, familjen har barnen Nils, Alva och Elsa om det hjälper er att veta vilka det är haha.
 
Efter det åkte vi hem och år mellis och sen åkte jag, mamma och Sofie upp till Grand. Jag måste dock spara pengar så jag köpte ingenting. Sen var jag hemma i kanske fem minuter innan jag och pappa åkte till stan för att hämta några tavlor jag har beställt. Så resten av kvällen har jag ägnat åt att sätta upp dem. Jag tog även bort min fotovägg och det var ett rent helvete ska jag säga er. Jag hade satt upp bilderna med häftmassa för flera år sedan och jag fick okrydd kämpa i nästan två timmar med att få bort/täcka över fläckarna. Men nu är tavlorna på plats och jag är suoernöjd! Bilder kommer imorgon.  
Två bilder från idag, orkade inte ha jeans på jobbet så tog mina favoritmjukisbyxor från Lexington istället, love them. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback