Ibland är jag jäkligt klumpig

God kväll på er! Idag hade vi en ganska kort dag, som vi alltid har på onsdagar. Vi fick tillbaka nationella proven i svenska och jag är nöjd med mitt resultat så det var kul. Resten av svenskan kollade vi bara på film, Matrix för att vara exakt. Jag missade dock början för jag hade betygsamtal så jag fattade nadaaa av filmen så tillsut gav jag upp och gjorde annat istället.
 
När jag kom hem från skolan var jag ute och sprang, det gick bra förutom att jag trillade haha. Jag trillade även i söndags när jag sprang så jag fattar inte vad det är med mig haha. Det var dock en större vurpa i söndags, jag bokstavligt talat trillade framlänges och hann inte ta emot med händerna så jag stupade och landade på ansiktet/axeln så nu har jag lite fina skrubbsår här och var. Idag blev jag dock mest blöt och lerig då jag trillade i skolgen och det hade regnat innan. Alltså jag orkar inte, ibland är jag jäkligt klumpig hehe. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback