Ikea

Idag efter jobbet hämtade min familj mig och så åkte vi direkt till Ikea. Jag köpte ett bland annat ett nytt skrivbord då jag har tröttnat så mycket på mitt gamla. Så när vi kom hem så monterade jag och pappa ihop det. Det är dock inte vanligt bord med en skiva och två stolar utan det har lådor, skåp, slagghyllor och massa grejer så det tog sååå lång tid att fixa. Jag satt helt seriöst i över fyra timmar och monterade haha, dock med en paus för att käka thaimat vilket var så gott. Men nu är bordet klart i alla fall och det är jättefint. Jag hann dock inte flytta mitt gamla bord och sånt så just nu står det nya skrivbordet mitt på golvet haha. Jag ska visa er bilder när allt är klart. God natt finisar. 
Ikea-mat haha. Always köttbullar. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback