Sandwich tårta

Idag är det lördag vilket innebär att jag är ledig, weyy. På morgonen städade jag mitt rum och vid tvåtiden kom Annie, Lois och Ida hit. Vi gjorde en sandwich-tårta med oreo och grädde.Ni har säkert sett bilder på det på internet. Det blev i alla fall väldigt gott, men såå mättande. Efter det spelade vi Absolut Överense och sen var vi ute en stund. När dom hade gått åt jag och min familj kvällsmat med Sofie som är här ikväll. På tal om något annat så har jag blivit extremt förkyld vilket tydligen är vabligt när man jobbar på dagis i början. Så just nu kan jag inte ens prat normalt och är jättetäppt i näsan. Så jag hoppas det går över snabbt, kram på er. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback