Sommarjobb och körkurs

God kväll på er! Idag har jag haft fullt upp hela dagen och har inte ens öppnat datorn eller något sånt förrän nu. Som ni vet så började jag mitt sommarjobb idag. Jag jobbar på dagis och är på den minsta avdelningen (1-2 år) vilket är såå mysigt. Personalen är jättesnälla och det sommarjobbar även en annan tjej där som heter Hilda och gå på samma skola som mig. Så det är jättekul.
 
Efter jobbet åkte jag direkt hem till Annie och Lois. Vi diskuterade om vår dag, då alla börjar sina jobb idag. Sen fikade vi lite och kollade på Friends. Jag åkte hem vid typ halv fem och efter en snabb kvällsmat cyklade jag och pappa till stan för att gå på körkurs. Ni vet den kursen man måste gå för att börja övningsköra. Det var väl inte det roligaste men jag vill ju ta körkort så what to do? Vi kom hem typ halv tio och sen dess har jag duschat och fixat lite grejer. Nu ska jag bara slappa tills jag ska sova, kram på er! 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback