Stulen cykel

Hej på er! Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag. Efetr skolan följde jag med Annie och Lois hem. Vi åt mellis, kollade på Friends och sen övade vi inför en engelska-redovisning vi har imorgon. Vi ska prata om J.K Rowling och Harry Potter vilket är ett ämne som vi alla tre är mycket intresserade av haha.
 
När jag skulle cykla hem upptäkte jag att min cykel hade blivit stulen. Så det suger så jävla mycket, dels för att den var ganska ny och dels för att jag använder cykel varje dag vart jag än ska, och jag blir fett lack på folk som bara snor andras saker sådär. Så nu har jag försökt att kolla på lite försäkringar och sånt så får vi hoppas att det löser sig då snabbt som möjligt. Hoppas er dag var lite bättre än min, kram. 
Arkivbild på min före detta cykel, I'll miss you imorgon när jag cyklar till skolan på en gammal cykel jag släpade ut från garaget (lol). 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback