Träffat kompisar

Nu blir det återigen ett relativt sent inlägg, men jag har haft massa saker att göra idag också. Efter jobbet åkte jag hem och fixade lite på rummet och efter det kom Annie och Lois hit. Vi bakade havreflan, slappde och pratade typ. Vid sextiden kom även Sofia hit och då gjorde vi först kvällsmat, wokat med nudlar och lite sånt. Väldigt gott. Sen satt vi typ mest inne på mitt rum och snackade och lite annat mysigt. Detta var troligtvis sista gången på nästan hela lovet som vi kommer träffa Soffan, I'll miss you honey ♥ Dom gick vid nio ungefär och efter det fixade jag lite mer med skrivbordet och rummet. Nu ska jag gå ch duscha och sen kolla på lite serier i sängen innan jag somnar. Kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback