Tröttaste dagen

Idag har jag verkligen inte gjort något intressant, jag och Max var hemma själva och vi har inte gjort något priduktivt. Jag har dock städat mitt rum lite och målat naglarna. Annars har jag typ bara slappat och kollat serier. Jag vill bara att det ska bli fint väder så att man kan ha dessa slappdagar ute i solen. Just nu är det liksom typ 12 grader och moln/regn ute och det ser inte ut att bli bättre den närmsta tiden. Alltså kom igen, det är fucking 21 juni vad händer. Tur att jag har en utlandsresa planerad i sommar så jag får lite garanterad sommar i alla fall. Kram. 
Två bilder från Kambodja i vintras. Alltså kolla på havet, hur fint? Skulle hellre vara där just nu. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback