Bakning + Hockeymatch

God kväll, och förlåt för att jag inte bloggade igår. Men jag hann verkligen inte. Direkt efter skolan följde jag med Annie och Lois hem. Först fikade vi och kollade på Friends. Har sett klart hela serien nu och slutet var faktiskt riktigt bra, precis som resten av serien. Efter det bakade vi en liten födelsedagstårta till Ida som fyller år imorgon, så den åt vi i skolan idag. Vi råkade dock glömma smöret i kolakrämen så den fick lite hprd konsistens men annars var det rikigt god haha. Jag kom hem typ vid tio och då fixade jag lite skolarbete och sen somnade jag.
 
Idag efter skolan kollade jag på HIMYM och gjorde lite annat fram tills kvällsmaten. Efter det åkte jag och mina familj på hockey. Det var Lakers första slutspelsmatch och de spelade mot Örebro. Det är alltid extra roligt att kolla på första slutspelsmatchen för allt är extra bra då. De delade ut gratis orangea tröjor så hela arenan lyste i oranget pch sen hade de ett nytt fett intro med fyrverkerier och sånt. Dock förlorade Lakers med 2-3 så det var ju tråkigt, men förutom det var det roligt att titta!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback