Då var det helg

Ett stort förlåt för min dåliga uppdatering de senaste dagarna. Men det har inte hänt något speciellt och jag har inte haft ngon lust att blogga. Men nu är jag tillbaka, back on track haha. Igår var det fredag och jag hade bara två lektioner. Råkade dock försova mig ganska rejält så jag vaknade tio minuter innan jag skulle cykla till skolan. Så jag hann varken äta frukost eller sminka mig. Men jag kom i tid till skolan i alla all så det löste sig.
 
När jag kom hem från skolan kollade jag först på några avsnitt av Friends, jag är på säsong nio nu så jag har snart sett klart hela serien. Vid halv fyra ungeför tog jag byussen till stan, själv faktiskt. Jag provade lite olika kläder samt ett par skor. Är tiktigt sugen på ett par New Balance skor, tycker dom är så snygga! När jag kom hem pluggade jag till en historiaskrivning vi har på måndag, och sen på kvällen spg jag Let's Dance och åt chips. Idag har jag hittils inte gjort så mycket, sitter just nu och lyssnatr på poddar. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback