Min måndag

God kväll! Då var det måndag igen, nya vecka, nytt plugg. Nej vi har faktiskt nästan inget denna veckan så det är skönt. I alla fall, det var väldigt många sjuka i skolan idag, bland annat både Annie, Lois och Julia, Så ni får krya på er. Dagen var bra i alla fall. Dock fick jag och Ida lite halvt nervsammanbrott för Alexander sa att vi skulle ha boksamtal imorgon och jag och Ida hade båda två över 100 sidor kvar att läsa, så vi panikade lite halvt i någon timme. Sen fick vi veta att det var nästa vecka så det var en lättnad haha.
 
När jag cyklade hem från skolan var det snöblandat regn ute så jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Dessutom glömde jag vantar så mina händer döda av köld. Så jag tog på mig mysbyxor och satte på ett avnitt av HIMYM. Sen slappade jag lite, åt kvällsmat och nu har jag precis kollat på veckans avsnitt av Realitystjärnorna på godset. Vi hörs imorgon! 
Med tanke på att det har snöat idag så känner jag att det är okej att bjuda på en bild från i vintras. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback