Mycket håltimmar idag

God kväll på er! Idag efter första lektionen hade vi en timmes hål, så jag och mina kompisar satt mest och snackade under den tiden. Sen hade vi endast en lektion till innan vi hade en ytterligare håltimme på över två timmar. Så jag och mina kompisar gick hem till mig och åt lunch och spelade lite kort. Efter det hade vi en till lektion och sen slutade vi. Så det var en väldigt lugn dag idag, tisdagar brukar annars vara den värsta dagen i veckan.
 
När jag kom hem käkade jag lite mellis och sen kollade jag lite på youtube. Efter det läste jag lite i en läsläxa och sen såg jag två avsnitt av Gossip Girl. Jag tänkte att jag kanske skulle börja kolla på den serien då jag har hört många tycka den är väldigt bra. Sen åt jag kvällsmat och nu sitter jag här haha. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback