Perfekt helg

Heej på er! Igår vid halv sex åkte jag hem till Annie och Lois, de var hemma själva så vi hade hela lägenheten ensamma. Vi i alla fall med att gå till Hot Wok och köpa kvällsmat och sen till Coop för att köpa snacks och sånt till kvällen. Vi köpte massa godis, chips ostbågar, glass, läsk, hallon och så vidare. Sen kollade vi på finalen av Melodifestivalen, vi alla hejade på Måns Zelmerlöv så det var kul att han vann! Efter det kollade vi lite på Friends och sen gick vi och la oss.
 
Idag vaknade jag redan vis åtta och då gick vi upp och åt frukost. Eller rättare sagt så åt vi resterna av snackset från igår haha. Sen gick vi till stan och köpte varsin av de nya glassarna. Jag provade Daimstrut med choklad i och den var jättegod! Sen gick vi runt lite i stan och sånt haha. Efter det städade vi från igår och sen spelade vi lite kort och åt mer glass. Vi har ätit så sjukt mycket denna helgen, alltså verkligen jag kommer ha matkoma i typ en vecka haha. Okej nej men vi har verkligen ätit så jäkla mycket, men gpott var det haha. Kram!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback