Så jäkla skoltrött

Förlåt för att jag inte bloggde igår, men jag hade inte tid. Direkt efter skolan åkte jag, Annie och Lois lite snabbt til stan och åt lunch och sen åkte vi hem till mig för att göra glass. Vi gjorde en mintchokladglass och en chokladglass med bowniebitar u. Båda blev såå god! Sen var vi ute lite, kollade på Friends och sen åt dom kvällsmat här. Efter det åt vi en del av glassen och sen vid niotiden åkte dom hem. Efter det städade jag, pluggade lite och sen gick jag och la mig.
 
Idag började vi dagen med ett tre timmar långt matteprov, för att öva inför nationella matteprpvet som jag inte bens vet när det är. Det gick i alla fall helt okej, vissa uppgifter var ganska svåra men över lag gick det nog bra. När jag kom hem från skolan åt jag mellis, städade lite mer och sen gjorde jag en historiauppgift som ska lämnas in imorgon. Jag är såå skoltrött just nu. Nästa vecka har vi ett egenlskaorov om en bok jag inte läst ut, plus ett biologiprov och denna veckan hade vi som sagt matteprov och historialäxa och sen har vi haft massa annat innan också. Men nästa fredag få vi påsklov så jag få stå ut. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback