Sommartid

Hej på er! Igår var det ju första dagen påp påsklovet. Efter frukost åkte jag, mamma, Kalle och Max upp till Grand en stund. Jag köpte dock ingenting förutom lite skolgrejer och godis. Jag tänkte köpa ett par skor men ingen affär hade rätt modell så jag får leta vidare. När jag vi kom hem gick jag ut och sprang och sen kom Sofie hit och vi åt våfflor och kollade på TV. På kvällen städade jag mitt rum och slapapde typ.
 
Inatt ställde vi ju om klockan till sommartid. Har en liten hatkärlek för att göra det. Det är ju skitskönt eftersom kvällarna blir ljusare men samtidigt förlorar man en timme vilket jag inte gillar haha. Men det är ju trots allt ett steg närmare sommaren, som jag längtar! Kram på er, hoppas ni får en bra dag.  


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: linnea sånevall

Hej! Vilken fin blogg du ha. Jag har följt din blogg väldigt länge och tycker att den är jättebra. Just nu har jag ett samarbete med Todiefor på min blogg och jag har en rabattkod där. Som du säkert redan vet så har Todiefor väldigt fina bikinisar som är perfekta till sommaren. Det skulle vara roligt om du kollade in min blogg, det skulle betyda mycket. Ha en bra dag!

2015-03-29 @ 20:32:17
URL: http://linneasliife.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback