Våffeldagen igår + matteprov

God morgon! Just nu sitter jag i skolan och vi har håltimme. Innan det hade vi matte och vi fick tillbaka våra kursprov vi gjorde förra veckan. Jag fick lite halv panik när vi fick tillbaka proven för det stod att gränsen för ett E var 17 totalt (alltså på båda delarna tillsammans). Men jag trodde att man var tvungen att ha 17 poäng per del vilket jag inte hade. Men sen förklarade Annie hur det var och jag hade långt över det så det löste sig haha. På grund av inställda lektioner har vi nu en tre timmars lång håltimme. Så nu första timmen har vi pluggat lite om en stund ska vi hem till Annie och Lois. 
 
Igår var det ju våffeldagen, jag älskar våfflor så det är en mycket bra dag haha. Vi slutade dessutom klockan tolv så jag åt lunch hemma då det inte var god skolmat. Efter kvällsmaten gjorde jag och mamam våfflor som vi sedan år framför TV:n. Men nu ska vi börja röra oss mot Annie och Lois, så vi hörs mer senare!


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback