Min fredag

Hej på er! Idag hade vi sovmorgon och sen slutade vi klockan tolv vilket var skönt. Efter en lunch på skolan gick jag och mina kompisar hem till Annie och Lois. Vid två mötte jag upp Max i stan för att följa me dhonom och lämna in sin mobil på lagning. Under tiden den blev reparerad fikade vi på PM vilket var så gott.

Sen mötte jag upp mina kompisar igen och vi gjorde bland annat om ett träd till en morot. Vi har alltid tyckt att ett träd i stan ser ut som en morot och vi hade inget annat för oss idag så vi färjade ett kalan som vi satte upp runt trädet haha. Sen gjorde vi lite annat smått och gott och vid sjutiden cyklade jag hem och åt kvällsmat. Just nu är Sofie och vi har lite fredagsmys typ. Kram.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback