Mors dag

God morgon! Igår gjorde jag inte så himla mycket. Jag städade mitt rum, plus damsög och allt sånt så det känns jätteskönt. Senare på kvällen gick vi hem till våra grannar och käkade kvällsmat där. Vi beställde thaimat från Spice and Rice och det var supergott. Sen kollade vi lite på TV och åt lite godis. Efter vi kommit hem duschade jag och sen kollade jag på lite serier innan jag somnade.
 
Idag är det ju mors dag, mamma är dock i Spanien så vi ska fira henne imorgon tror jag. Men ett stort grattis i alla fall mammi, jag älskar dig ♥ Idag har jag inte heller några bestämda planer. Ska ut och springa snart och sen får vi se vad jag hittar på. Hoppas ni får en bra dag, puss. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback