Pride 2015

Idag var det Pride-parad i stan. Jag och Ida möttes upp vid ett och innan paraden började så tog vi en dricka på Espresso House och satt och pratade vilket var supermysigt. Vid klockan två kollade vi på paraden och den var superbra! Tåget var såå långt och i slutet gick massa från publiken med, även jag och Ida. Efter paraden gick vi på stan en stund och sen cyklade jag hem.
 
Efter ett supergott mellis åkte jag, mamma och Max upp till Grand i någon timme. Jag hittade en bikini samt lite födelsedagspresenter till Annie och Lois som fyller år på måndag. Nu har jag precis ätit kvällsmat med min familj och om lite mer än en timme ska vi åka till stan och gå på bio. Jag kommer inte ihåg vilken film vi ska se men det var en action-film i alla fall. Så det blir mysigt. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback