Valborg

Hej igen allihopa! Igår efter skolan gick jag och mina kompisar som sagt direkt hem till Annie och Lois för att fira Valborg. Vi började med att äta lite mellis och efter det gick vi och handlade massa mat och snacks till kvällen. Sen lagade vi tacos som vi åt framför en Harry Potter-film. Efter maten gick vi in till stan för att kolla på en majbrasa och lite annat trevligt. Vid Växjösjön smälldes det även massa fyrverkerier viket var superfint. Sen gick vi tillbaka till Annie och Lois och fortsatte med filmen, käkade massa godis och chips och spelade Med andra ord. Det var i alla fall en superlyckad kväll!
 
Vi alla sov över hos Annie och Lois, så idag på morgonen gjorde vi typ en frukostbuffé till oss hehe. Sen gjorde vi lite allt möjligt tills alla utom jag var tvnugna att åka. Då åt vi glass och sen städade vi undan eftersom vi hade kaosat heöa lägenheten typ haha. Sen kolalde vi på Friends och bara slappade, vi var väldigt trötta och sega haha. Nu har jag kommit hem igen och jag har inga planer för resten av dagen. Jag hoppas ni alla hade en rolig valborg för det hade verkligen jag!
Några mobilbilder från igår, kommer några fler på fyrverkerier senare.


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback