Igår och idag

Oehört stort förlåt för att jag är sämst i världen på att blogga, men jag har inte haft så mycket tid eller inspiration. Igår efter skolan gymmade jag, körde dock ingen styrka utan sprang på löpbandet framför en serie istället. Sen åkte jag hem till Annie och Lois och spenderade resten av dagen där. Vi bakade kladdkaka som typ bara blev en sås haha, pluggade lite smått, kollade Freidns och lite annat. Väldigt mysig dag. 
 
Idag när vi slutat åkte jagoch mina kompisar in till stan för lite shopping och fika. Efter någon timme åkte vi även upp till Grand och fortsatte shoppingen där. Det är ju Black Friday i USA och även här följer man trendtåget med en Black Weekend denna helgen vilket är kul. Dock är det inte några jättestora reor med jag hittade lite välbehövliga saker som jag är nöjd med. Nu är jag ganska trött så tänkte bara chilla ikväll faktiskt, kram. 
Random bilder från de senaste dagarna, älskar hur extremt städat mitt skåp är </3


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback