Vintern kommer

Idag började vi med en låång biologilektion, jag var så trött så höll på att somna typ fyra gånger haha. Men jag ryckte upp mig och efter skolan gymmade jag med mina kompisar. Jag körde ben och armar idag och det gick bra. Jag kom hem för typ en timme sen och sen dess har jag ätit lite samt gjort klart svenskaläxan tills imorgon. Btw, har ni tänkt på huuur jäkla kallt det har blivit. I alla fall här i Växjö, det var nästan 10 minus när jag cyklade imorse så vintejackan fick åka fram idag. Men det betyder ju att vintern och julen närmar sig, wiee. 
Bild från hemvägen idag, lite varmare då men fortfarande svinkallt, därav min fina "mössa" hahah. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback