Sjuk

Idag gick jag bara till skolan för att göra ett matteprov och efter det åkte jg hem igen. Jag har blivit sjuk, är jätteförkyld och har feber så det suger ju. Jag mår lite bättre nu än imorse i alla fall, men vi får ser hur det blir med morgondagen. Matteprovet gick i alla fall gaska bra, jag svarade på allt i alla fall haha. Annars har jag bara legat i soffan ocn sängen idag och kollar på serier och youtube. Sen har jag läst lite i min engelskabok samt fixat med en svenskauppsats. Kanske inte det roligaste när man är sjuk men skolan måste ju fixas i alla fall. Kram på er.  


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: jossan

älskar att titta youtube!! har faktiskt en egen channel tillsammans med min bästis! vi är i USA just nu och vloggar hela resan! wihi! Här om du vill titta: https://www.youtube.com/user/duodays/videos
KRAM

2015-11-04 @ 04:19:51
URL: http://duodays.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback