Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Sverige! Vi kom hem igår på eftermiddagen efter en låång flygresa. Direkt när vi kom hem duschade jag och fixade mig lite och sen åkte jag hem till Annie och Lois där Ida också var. Det var jätteroligt att träffa dom eftersom vi inte setts på över en vecka. Jag kom hem igen lite innan tio på kvällen och på grund av tidskillnaden var jag såå trött så jag somnade typ direkt. 
 
Idag var det ju första skoldagen, back on track. Det gick väl bra, dock är jag väldigt jetlaggad och har också blivit jätteförkyld så det är ju inte så kul. I alla fall, efter skolan var jag faktiskt på mattestugan och pluggade lite inför matteproven vi har imorgon och på onsdag. När jag kom hem städade jag mitt rum (vilket verkligen behövdes då jag dumpade ALLT i min väska på golvet igår och imorse för att hitta lite saker haha. Nu kollar jag lite på youtube och tänkte bara slappa resten av kvällen. Kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback