12 dagar

Om 12 dagar, alltså första dagen på höstlovet, åket jag och mina familj till Kina! Pappa fyller 50 och han ville åka bort på sin födelseag så han har valt denna resan. Har aldrig varit i Kina innan så det ska bli spännande. Som ni ser på bilden ska vi åka till Peking, och vi kommer vara borta en vecka. Våra planer är att se kinesiska muren, den förbjudna staden, terrakottaarmén och lite annat. Samt hinna med lite shopping vilket är den delen jag är mest taggad på haha. Det finns en hel del marknader men också större malls i lite Amerikansk stil så jag hoppas jag hittar någon i min smak. Jag är i alla fall sjukt taggad på denna resan och jag tror det kommer bli jätteroligt! 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Erica Andersson

men åhh vad spännande att åka till kina!

2015-10-13 @ 17:30:34
URL: http://yourserica.blogg.se

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback