Arlanda

Vi kom fram till Kastrup vid halv ett ungefär och efter vi checkat in och allt sånt så åt vi lunch på en italiensk restaurang. Jag åt pasta med kyckling och vitvins- och gräddsås vilket var väldigt gott. Sen tog vi som sagt flyget till Arlanda där vi befinner oss just nu. Här har vi hunnit med en fika på Starbucks, mat på Max samt gått lite i affärer. Dom har ju Bath and Body Works här så jag köpte några saker där, så det är jag nöjd med.
 
Om en stund ska vi boarda planet mot Peking där vi sedan ska spendera de närmsta nio eller tio timmarna. Så det blir en lång flygresa men jag har inget emot det. Hoppad det finns egna TV:ar med bra filmer så är resan komplett haha. I alla fall, vi kommer fram på söndag morgon kinesisk tid om jag inte har fattat fel. Så nästa gång vi hörs befinner jag mig i Peking, kram. 


Kommentarer till detta inlägget:

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback