Broqvists frukost

Idag hade vi sovmorgon så jag och mina kompisar bestämde oss för att äta frukost tillsammans på Broqvists. Supermysigt verkligen. Jag är dock världens tråkigaste människa när det kommer till frukost så jag åt bara en fralla med smör, men den var väldigt god i alla fall, Broqvists har såå goda frallor. I skolan hade vi språkdag så på två av våra lektioner var vi på olika föreläsningar som handlade om just det. Det var helt okej, bättre en lektioner i alla fall haha. Imorgon har vi studiedag vilket betyder att jag tar helg nu, hur skönt?
Bjuder på en höstig bild från förra året eftersom det är första oktober idag. Tänkte faktiskt ta och fota lite höstbilder nu så jag hoppas jag får till några fina. 


Kommentarer till detta inlägget:
Komentar från: Amanda Jönsson

Så fin bild!

2015-10-01 @ 18:10:44
URL: http://nouw.com/ammiesvardag

Tack för att du kommenterar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej):

URL/bloggadress:

Kommentar:

Trackback